شهریه دکتری پردیس خودگردان ۱۴۰۳
نوشته شده توسط : دانتل

شهریه دکتری پردیس خودگردان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ یکی از مهم ترین سوالات داوطلبانی است که قصد ادامه تحصیل در این دانشگاه را دارند. دانشگاه های پردیس خودگردان جز گران قیمت ترین دانشگاه های کشور می باشند به طوری که دانشجویان باید قبل از انتخاب رشته و ثبت نام در دانشگاه از مبلغ شهریه اطلاع داشته باشند تا پس از شروع ترم تحصیلی با مشکلات و محدودیت های مالی مواجه نشوند. انصراف از پردیس خودگردان با پرداخت خسارت همراه می باشد. در این مطلب به بررسی کامل شهریه دکتری پردیس خودگردان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ پرداخته ایم. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

منبع:  شهریه دکتری پردیس خودگردان ۱۴۰۳

شهریه دکتری پردیس خودگردان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

در مقطع دکترا دانشجویان می توانند در دانشگاه های مختلف مثل دانشگاه های سراسری، دانشگاه های آزاد، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان ثبت نام نمایند. تمامی دانشگاه ها به جز نوبت اول دانشگاه های سراسری شهریه پرداز هستند و دانشجویان برای تحصیل در هر ترم باید شهریه آن را پرداخت نمایند. 

میزان شهریه هر یک از دانشگاه ها با یکدیگر متفاوت است اما در بین تمامی دانشگاه ها شهریه پردیس خودگردان گران قیمت تر می باشد. پردیس خودگردان به صورت مستقل اداره می شود و هزینه های آن نیز به همین دلیل بالا می باشد. با توجه بالا بودن هزینه های تحصیل در این دانشگاه لازم است که دانشجویان از جزییات شهریه دکتری پردیس خودگردان 1403 – 1404 اطلاع کافی داشته باشند تا در صورت شروع به تحصیل در این دانشگاه با مشکلی مواجه نشوند. 

 

نرخ شهریه دکتری پردیس خودگردان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در رشته های مختلف

پردیس خودگردان هر دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه ها متفاوت است و کیفیت آموزشی، سطح علمی و امکانات آن ها نیز متفاوت می باشد. این موارد همراه با رشته درسی از مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار بر شهریه دکتری پردیس خودگردان 1403 – 1404 محسوب می شوند. 

شهریه دکترا پردیس خودگردان به دو بخش شهریه ثابت و متغیر تقسیم می شود. شهریه ثابت تغییری نمی کند و باید آن را به همراه بخشی از شهریه متغیر قبل از انتخاب واحد پرداخت نمایید. میزان شهریه متغیر در هر ترم متفاوت است و مبلغ دقیق آن با توجه به تعداد واحدهای درسی و تئوری یا عملی بودن آن ها مشخص می شود.

باقی مانده شهریه متغیر را باید تا قبل از امتحانات پرداخت کنید تا بتوانید کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید. نرخ شهریه دکتری پردیس خودگردان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در رشته های مختلف به صورت تقریبی به صورت زیر می باشد. 

رشته مبلغ
علوم پزشکی 17 میلیون و 500 هزار تومان تا 20 میلیون تومان
علوم پایه 10 میلیون تا 17 میلیون تومان
فنی مهندسی 19 میلیون و 700 هزار تومان تا 22 میلیون تومان
علوم انسانی 17 میلیون 800 هزار تومان تا 23 میلیون و 500 هزار تومان
هنر 21 میلیون و 500 هزار تومان تا 23 میلیون تومان

توجه داشته باشید که مبالغ گفته شده به صورت تقریبی هستند و مبلغ دقیق شهریه هر رشته در هر یک از دانشگاه های پردیس خودگردان به صورت دقیق و اختصاصی تعیین می شود. در صورت داشتن سوال در مورد پردیس خودگردان می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو مشورت نمایید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

مشاوره دکتری پردیس خودگردان

داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه های پردیس خودگردان را دارند، باید بدانند که شهریه این دانشگاه از تمامی دانشگاه های شهریه پرداز گران قیمت تر است. در هنگام انتخاب رشته شهریه پرداز بودن دانشگاه مورد نظر خود را نیز مد نظر قرار داده و بر این اساس فرم انتخاب رشته را تکمیل نمایید تا با مشکلی مواجه نشوید. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه شهریه دکتری پردیس خودگردان 1403 – 1404 برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دکترا پردیس خودگردان با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. مبلغ شهریه دکتری پردیس خودگردان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ چقدر است؟

    در متن مقاله به شهریه دکتری پردیس خودگردان 1403 – 1404 در رشته های مختلف اشاره شده است. 

  2. چه زمانی باید شهریه پردیس خودگردان را پرداخت کرد؟

    شهریه ثابت هر ترم قبل از شروع انتخاب واحد و شهریه متغیر نیز قبل از شروع امتحانات باید پرداخت شود. 

  3. آیا شهریه تمامی دانشگاه های پردیس خودگردان با یکدیگر یکسان است؟

    خیر هر دانشگاه با توجه به سطح علمی، کیفیت آموزشی و غیره شهریه متفاوتی خواهد داشت. 





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: